حمایت از پرندگان شکاری ایران
حمایت از پرندگان شکاری ایران
این وبلاگ به منظور حمایت و حفظ پرندگان شکاری ایران است 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حمایت از پرندگان شکاری ایران و آدرس homa-ngo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این دو عقاب بعد از بررسی های متدوال سلامت اونها برای رهاسازی تایید شد و بعد از مشخص کردن مکان و زمان مورد نیاز هر دو پرنده را به همراه اکیپی متشکل از کارشناسان سازمان محیط زیست خبرنگار صدا و سیمای استان و دو شهروندی که از عقاب ها نگهداری کرده بودند راهی شدیم.

آقای شیخ هادی با توجه به تجربه اندک پرنده را بخوبی و با مهارت خاصی برای رها سازی و حمل پرنده تا مکان مورد نظر آماده کرده بودند.

ایشان به معنای واقعی به پرندگان شکاری علاقمند هستند!خوشحالم که همچین افرادی را می توانم در نزدیکی خودم ببینم.شخص سمت راست آقای کرمی هستند.

گزارش خوبی از این حرکت انسان دوستانه این دو شهروند قمی تهیه شد تا در راستای فرهنگ سازی حرکت مثبتی صورت بگیره.الحمدالله هر دو عقاب بخوبی پرواز کردند و حس خوبی را در ما ایجاد کردند که بسیار تماشایی بود.

جای دوستان خوبی مثل آقای آرش حبیبی استاد عزیز بنده و همچنین آقای بحری (کارشناس و محیط بان زحمت کش استان)تو این برنامه خالی بود

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی شیخ هادی
ساعت17:32---20 ارديبهشت 1391
از زحمات وپشت كارشما دوستار طبیعت جناب آقای رضا علی اصل كمال تشكر دارم وامید وارم به خدای متعال در تمام كارهایتان پیروز وموفق باشید.ممنون میشوم اگر عكس كركس مصری را به مجموعه خود اضافه كنید

مهدی شیخ هادی
ساعت17:27---20 ارديبهشت 1391
از زحمات وپشت كارشما دوستار طبیعت كمال تشكر دارم وامید وارم به خدای متعال در تمام كارهایتان پیروز وموفق باشید.ممنون میشوم اگر عكس كركس مصری را به مجموعه خود اضافه كنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:عقاب صحرایی رها سازی پرندگان شکاری, ] [ 1:25 ] [ رضا علی اصل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: